Friday, November 12, 2010

HARI INDAH BERSAMA sayang saya !



hye semua !

yeayy ! setelah seminggu di johore ! barulah sayang saya datang .. auwwww seghonoknyer weiyh . dah 3 minggu tidaks ketemu . ya allah tuhan sahje yg taw saya rindu dyer ! ocayyy sudah - sudah . tutup bab melalut niekh ! hah . cerita nya . dyer bercuti hary tuh then drive thru kerumah saya di pasir gudang lah weiyh ape lagi. kiteorang lepakings dirumah sahje . sayamasakuntuk dyer tawww ! dyer cakap sangat sedap . yelaaahhh tuh sajer sedapkan aty kowt -_-'' hehheheii . then dyer bawak saya jenjaln keliling tasik . or kalu org pasir gudang call bukit layang - layang larh . best . tgok orng maen layang2 . then balik kiteorng sambung aktiviti petang iaitu bersenam .main badminton. dyer main sampai letih .basah bju dah peluh-peluh . sure malam nanty tido takk engat dunia !uhuhuh... then malm selepas kiteorng satu family bermamaks dyer terus pulang kerumah ! awwww sedeh larh sekejap dapt jmpe . then dyer text message saya cakap ' i love you ' aaaaa..menangis terus bace message dyer . ouchhh sangat tragis kan . k larh malas nak taip lagi dah . penat . fullstop



pantai desaru !



tasik layang - layang !








No comments:

Post a Comment