Friday, December 3, 2010

Kerinduan terserlah bila naik semester !

hye kawan - kawan saya ! setelah 4 minggu bercuti dan meng kiut - miut kan badan . hurm baru lah semester baru dimulai . oh nooo ! arguhh perlu pulang ke . na .na . na ganu kitaaaa ! tehehehehhei . ocayy . nak kesane jerk dah sepoloh jam . hah lame gituuu kan . naek kematu bontot aku . macam orng nak gie jepang kan . hah tipu tuh kalu nek pesawat boieng yg tah hape name tuh tah . bru leh smpai cepatt mcm nek ferarri kan awak kan . lallaalla ~ cube nek sampan . wahhhhh ! 30 hari 30 jam 30 minit baru buleh sampai agaknyer kan . kan . : (
dah melalut 1 perenggan . baru nak masuk entry yang kat atas . wah ! omelomel gituuu ~

cerita nya aku balik awal sebab takk nak terburu-buru mase hari pendaftaran . tapiiiii . oh damn , suck giler . tawuu takk pg tuh . busy giler . ocayy i cerita eh . eh . hurm result takk leh print . pegi unit exams . beratur punyer panjang . pastuh . 25 minit tggu turn i . naseb bek buat gosip liar dengan aien JKA . roomates Ha : ). tak lah rase lame sgt tyme tuh . then biler settle yg tuh . pogi dewan besar plak . . yg aku geram nie . beratur punyer lame japlagi takk leh msuk plak dah . dah stop depn tuh . carik roomates saya plak yg hilang . kena daftar sesame kalu takk nanty takk sebilik la jawabnye : ( . ocayyy . biler da settle semua balik bilik . tgok bilik menyirap betul pintu aku rosak.
hari kedua di dungun ! .

ocayy jumaat kan dungun cuti . dan kami telah berasama- sama .mengalami acara yang sangat bosan iaitu . duduk dibilik tengok muka roomates . oh tidaks bosan giler . lagi plak disini hujan takk henti - henti . kejap 2 rintik2 . dan akhirnya amik keputusan untuk keluar jalan 2 bersama - sama super friends forever saya iaitu . cik bieha dan cik aien tuhh . mereka sangat best auwwww ! walawehhh : ) love you all sayangs . dan nak tulis macam2 pon penat jer yg dapat kan . betul takk . so awak tengok jer lah gambr k.a.m.i














I LOVE YOU kawan



No comments:

Post a Comment