Friday, December 17, 2010

selamat hary sabtu !

selamat pagi kawan - kawan . hary nie LyLy agak sendirian dirumah bilik sahaje : (
my newroomates pulang ke kampung dyer di kuala terengganu . so LyLy decide untuk tak
ikot dyer . Hurmmm . agak kebosanan larh jugakss . tapi okeyh tape next week mau pulang ke johore . yeayyyyy ! like this 100x . HAHHAHAH ! Hei korang semua jejoms lah melawat
saya disini . sebagai imbalan saya akan bawak korang pusing-pusing dungun . sini banyak
pantai taw . yelah memandangkan nie kn negeri di sebelah pantai timur kan . kan .
hah antara pantai yang agak familiar di
sini . pantai teluk lipat dengan pantai teluk bidara . yeayyy . saya mengaku yang first tyme dtg cnie agak teruja melihat pantai yang indah2 belaka . : ) bukan nak riak . tapi nk bgitawu yang semua pantai disini saya dah pergi . so awak semua bila lagi ?

okeyhlah kawan - kawan . cerita banyak2 pon tade faedah kan . so hary nie saya nak shared lah gmbar waktu saya dan kawan - kawan pergi bercuti minggu lepas nie pantai teluk bidara . and sorry larh yer kalu gambar yg ader kat cnie takk manarik and kualiti takk okeyh sebab
LyLy gune handphone biase sahajer : ) tak gune DSLR pon . okeyh dah . tuh jer !
bubye semua [ bajet macam ramai jer bace kan ] HAHHAHH ! ader aku kesah ?








No comments:

Post a Comment