Wednesday, January 5, 2011

Demam itu sangat menyakitkan !

Hello everyone semua ! saya hary nie '' TAK PEGI KELAS , SEBAB saya ada alasan yang kukuh !

Ocayh2x nak tawu tak tawan - tawan nape saya takk pegi class . ocayh , nie bukan kes ponteng malas pegi class taw . tapi sebabnya saya Demam -_-'' . ouhh mann . bosan betul duduk dalam bilik terperap sorang2 . keja mau tido je . selepas diberi ubat pelali oleh MA di kampus saya . Hurm .tulah keja main hujan je . kan dah demam kan . !hah korang mesty selalu dengar ayat gini kan . betul takk ? biase lah tuh .saya pon same jugak . ok sekarang nie saya sedang beristerehat bersama cik popo saya yang putih lagi gebu . dalam bilik tinggal saya and dye jer . Muahss ! muahasss ! thanks popo . you sorang je teman i kan , so sebagai imbalan I bagi You BIG HUGGS ! ... Hehehhehi . ocayhh lah . nak sambung tido semula . : ) korang jangan main hujan okeyhh ! nanty awk sakit .
'
Bye - Bye . ( renduu encik MRB saya ) takk perlu mentioned r cik LyLy . Bluweeeek : F

No comments:

Post a Comment