Thursday, March 10, 2011

Bored

hello

lame giler aku biarkan blog ku tanpa ader post baru kan ! Actually aku tengah busy giler
ocayh busy dekat sini bukan busy kerja tau . tapi busy dengan segala macam hal yang agak tak penting lah kalau bagi korang .

Eh . kenape post saya pasal Bored eh . sbb Bored dalam Malay is Bosan doe . memang aku sekarang tengah syndrome bosan taw , biasa lah kan duduk hostel memang keja nya terperap je. yelah nak merayap tak nak , sbb nak saving sbb nanty nak balik johor nak belanje sakan dengan Bb saya tuh . so saya perlu jimat . ocayh ! kawan - kawan lain sibuk balik . yelah rumah dekat boleh lah kaw balik kan . cuba aku , mau jenuh duduk dalam bus Maju tu sepoloh jam ! kematu bontot . balik tuh memang lah sedap kan . tapi nak datang dungun nie semula Haadoi !

Aktiviti aku disini memang semua nya sama je . Dari Sunday to Friday , memang takda yang bezanya pun . So korang boleh tengok dengan mata kepala sendiri yang aku tengah bosan kan !

: '( Nak balik johor lah weiyh !

No comments:

Post a Comment