Wednesday, May 18, 2011

Thank you for everthing !

hye readers .

lama giler kan saya tak jenguk dekat blog saya yang burok nie kan . sorry lha sbb saya busy ,
sekarang tiba lah masa untuk post banyak - banyak dekat blog nie . Ehem . ehem ! macam maner nak buat dah single kan . so banyak masa ku sekarang untuk bersendirian jelah okeyh ! Cerita pasal single oh by the way saya telah pon separate with my hunny_bunny , sangat sedih doh , tapi its okeyh kan nak wat lagu mane , bila jodoh sudah tiada ! Aduh sejak bila aku jadik jiwang nie ? Hurm thanks to my momma sebab sentiasa bersama saya diwaktu saya sedih . Love you Eybuu . ehheheee , thanks you sweet heart sbb bersama saya selama 5 tahun . saya sangat menghargai dengan apa yang telah awak buat untuk saya . Semoga ini ada hikmah disebaliknya , dan jika awak membaca ini . saya harap awak mendapat wanita yang sangat sempurna dimata awak . okeyh babai semua : )

No comments:

Post a Comment