Wednesday, February 2, 2011

CNY !

hellow ! selamat tgh hary kawan : )

hary nie dah seminggu jugak kot saya di johore . my sayang saya pon dah balik umh dyer dah . sedih gak bila dyer dah balik . mcm rase kejap je dgn dyer . tapi tapelah . lainkali kita meet again ocayh yayang : ) muahss * . ocayh today adalah CNY! so kami semua duduk rumah je . tak kemana pon . sbb masing2 busy.

hurm . this saturday . saya perlu pulang ke dungun . omgeee ! sesumpah takk shuke
tak puas bercuty lagi niekh . then keja ade lagi tak siap . so terpakse lah duduk rumah dan settlekan semuanya ,. ocayh cukup dengan cerita " budak pemalas "

Perghh ! uolls harynie kan saya makan sedap taw . taw . mama saya msk pulut kuning !
korang ader ? tade kan . sooo.. melopong jelah yer . tolong like yer ? HAHAHAHAH
nie semua disebabkan boyfie adeq saya yg dekat KL tuh dtg . dyer kan jakun belajar kat tronoh tade pulut kuning agaknye , so siapkaw dtg t . tyme untuk buli dyer mintak2 mcm2
eh kaw nie .bajet mcm dyyer boyfie kaw jekan lily HAHHAHAH! ader saya kesah ke >? lalaalla

k lah semua ! thamks yawww !

No comments:

Post a Comment