Thursday, February 3, 2011

Hari nie saya tetibe gedik nak berbelogg !

ya ampun weiyh ! sejak berbelogg saya dah kembali tersusun niekh agak jugak lah saya mengaupdate kan . Nah . baru ader selera nak post dekat cnie kan . agak cumil ckit lah . dari dulu kan ...... ocayhh malas cerita panjang lebar then yuk berbalik pada tittle diatas tuh taw . Hurm harynie activity saya ialah makan , lepak . facebook then message dengan encik Bby then tido . wahhhh ! sangat boring kan . hurm nak watcmner kan . Bby saya dah balik larh : ( ciss sangat bosan tawu tak . ocayhhh .. ocayhh control mood ......... nak dijadikan cerita untuk sesedap rase lagi 1 hary duduk johore pastuh pulang nie . adoiii berulang2 kali perlu mentioned yg sememangnya guee tak shukeshuker duduk dungun nokk . saner boring room ocayhh .
nak list kan activity semasa di johor mengikut hary taw . taw :
monday : bangun . makan . facebook . then merayap !
tuesday : same kat ats . tapii tambah . teman ibu saya pergie bank and settle kan adeq saya punya class memandu
wednesday : pepagi lagi dah bangun . kemas rumah . rapi kan bilik . siap2 tunggu Bby datang . shuker giler bila dyer ade . excited taw . hilang renduu . sudah takyah bebel lagi tapi hry nie yg paling indah weiyh <3>
thursday : same mcm monday
friday : ..............................................................
saturday : balik dungun : ( menyampah giler

No comments:

Post a Comment